HVTC zal deelnemen aan “The International Charity 2017”

The International Charity is de dag waarop de leden van The International hun netwerk en hun favoriete sport inzetten om geld op te halen voor een heel mooi doel: De Robert Kalkman Foundation, die zich inzet om kinderen met kanker een onvergetelijke ervaring te geven. Het geld dat we die dag ophalen doneren we zoals gezegd aan de Robert Kalkman Foundation. Deze stichting bezorgt kinderen met kanker een bijzondere dag door ze op een specifieke manier in aanraking te brengen met de golfsport. De ontspanning, de frisse lucht en een leuk competitie-element laat deze kinderen even vergeten dat ze aan het vechten zijn voor hun leven. Voor kind en ouders zijn dit altijd bijzondere en vaak indrukwekkende ervaringen, en wij van The International willen daar graag een steentje aan bijdragen.