HVTC participeert “the Creative Box” bij FC Utrecht

HVTC heeft samen met acht andere Utrechtse ondernemers sinds 2011 een Sky-Box in gebruik. Dit zijn i-Aspect, Kick Media, Peopleware, Ten Events, Anneke Kapteyn bloemen, Chris de Jong advocaten, Restaurant Soester Duinen, van Meeteren Golf.

Tevens hebben wij onze box beschikbaar gesteld voor de stichting ZINNIG zie ook www.zinnig.nu voor meer informatie. Hieronder een kleine omschrijving van wat zij doen.

Stichting ZINNIG! zet zich in voor kinderen in de leeftijd van 4-12 jaar die door problemen buiten hun schuld een sociale achterstand hebben. Ze zitten niet op een sport, gaan niet mee met school uitjes en vieren nooit hun verjaardag. Ook deze kinderen hebben recht op die ontspanning en plezier. De projecten die door de aangesloten partners van het ZINNIG! worden ondersteund zijn FLEUR & WOUTERplezier in de vakantie voor iedereen!

De betrokken sport en ontspannings projekten zijn nodig om al het extra’s te kunnen doen voor de kinderen waarin bestaande subsidies en de Algemene Wet Bijzondere Ziektekosten niet in voorziet. Bijvoorbeeld sport en ontspanning zoals simpel weg een dag sport en ontspanning in de schoolvakanties. Zaken die het leven van een kind niet alleen veraangenamen, maar die het ook kind-waardig maken.